Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας θα ιδρυθεί και στα Φιλιατρά, ύστερα από συνεργασία του δήμου με τη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης. Στο σχολείο θα μπορούν να φοιτούν πολίτες από 18 ετών και πάνω, οι οποίοι δεν έχουν τελειώσει το γυμνάσιο. Για πληροφορίες μπορεί κανείς να απευθυνθεί στην Θεοδώρα Λεβεντούρη, τηλ. 6947-5258857.
Γιατί η Γερμανία έχει λευκή εμφάνιση παρόλο που δεν είναι το χρώμα της
σημαίας της;
Πριν από 7 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου