Μετά το φιάσκο της ''διεκδίκησης'' Δήμου από την πλευρά των Γαργαλιάνων (Νότιας Τριφυλίας, Φιλιατρών, Νέστορος ή ότι άλλο προέκυψε) και τις λανθασμένες κινήσεις που έγιναν, με αποτέλεσμα τη διάλυση του Δ.Σ. μάλλον πρέπει να βγει το πανό και οι μαύρες σημαίες γιατί μόνο γέλια προκαλούν...
ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ στο ΜΑΝΙΑΤΑΚΕΙΟΝ ΙΔΡΥΜΑ στην ΚΟΡΩΝΗ
Πριν από 4 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου