Με παράκαμψη στο σημείο όπου κατασκευάζεται η μεγάλη γέφυρα θα παραδοθεί την άνοιξη στην κυκλοφορία το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα. Υπό την προϋπόθεση βέβαια, ότι αφενός θα έχουν ολοκληρωθεί κι από τις δύο πλευρές τα έργα μέχρι το τμήμα αυτό, που υπολογίζεται σε 800 με 1000 μέτρα, και αφετέρου ότι θα προχωράει η κατασκευή της γέφυρας ώστε η παράκαμψη να λειτουργήσει για λίγους μόνο μήνες. Αυτό είναι το σενάριο στο οποίο φαίνεται ότι συμφωνούν τελικά το υπουργείο Υποδομών και η κατασκευάστρια εταιρεία - προφανώς για να περιοριστούν οι απαιτήσεις της κοινοπραξίας “Μορέας” που θα διαχειρίζεται όλο τον αυτοκινητόδρομο, λόγω μη έγκαιρης παράδοσης του συγκεκριμένου έργου. Για να είναι πάντως εφικτή η λύση της παράκαμψης, θα πρέπει το συντομότερο να δοθούν χρηματοδοτήσεις, ώστε να γίνονται έργα από τώρα μέχρι να τα… σταματήσει ο χειμώνας. Από τεχνικής πλευράς η παράκαμψη θεωρείται εφικτή για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, καθώς στο σημείο εκείνο έχουν γίνει έργα ύψους 2 εκ. ευρώ για τα νερά των βροχών, ώστε να μην κατολισθήσει ο δρόμος. Εφόσον κατασκευαστεί, η παράκαμψη θα έχει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, ανατολικά της τοξωτής γέφυρας στον σημερινό εργοταξιακό δρόμο. Πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι το μεγάλο πρόβλημα του έργου αυτού είναι η πορεία των χρηματοδοτήσεων - καθώς ήδη το υπουργείο χρωστάει στην εταιρεία 18 εκ. ευρώ για έργα που έχουν γίνει. Η καθυστέρηση των χρηματοδοτήσεων έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουν κατασκευαστεί ακόμη οι βάσεις της γέφυρας, ενώ για τα μεταλλικά της τμήματα που θα έρθουν από το εξωτερικό χρειάζονται προκαταβολές... και χρήμα δεν υπάρχει. Κύκλοι της εταιρείας θεωρούν πως αν ομαλοποιηθεί η ροή των χρηματοδοτήσεων, όλο το Παραδείσια - Τσακώνα μαζί με τη γέφυρα θα έχει ολοκληρωθεί σε 1 χρόνο από σήμερα, τον Οκτώβριο του 2011.
Πηγή: εφημερίδα Ελευθερία
Ο ΕΦΚΑ «ξεχνάει» χρέη ύψους 9,8 δισ. ευρώ!
Πριν από 11 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου