Συγκεκριμένες ημέρες για την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Παραδείσια – Τσακώνα έδωσε στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Μεσσηνίας Ι. Λαμπρόπουλου, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ι. Μαγκριώτης. Ο υφυπουργός ανακοίνωσε ότι έως τις 28 Οκτωβρίου του 2011 θα έχει δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του δρόμου, συμπεριλαμβανομένης και της γέφυρας Τ4, ενώ το υπόλοιπο τμήμα θα κυκλοφορεί, με μια μικρή παράκαμψη στο σημείο της κατολίσθησης, από τον Απρίλιο. Ο κ. Λαμπρόπουλος επισήμανε ότι η ανάπτυξη της Πελοποννήσου είναι ταυτισμένη με τους δύο μεγάλους οδικούς άξονες: Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Λεύκτρο - Σπάρτη και Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα - Μεσσηνία, που θα δώσουν άλλες προοπτικές για ανάπτυξη, όχι μόνο στην Πελοπόννησο, αλλά και σε όλη τη Δυτική Ελλάδα. Αναφερόμενος στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, το χαρακτήρισε ως αμαρτωλό και πρόσθεσε: «Ενώ και εκεί προχωρούσαν κανονικά οι εργασίες - είναι ένα δύσκολο τμήμα - και παίρναμε διαβεβαιώσεις μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες ότι αυτό το μήνα που διανύουμε ή τον Ιανουάριο θα δινόταν στην κυκλοφορία με μία μικρή παράκαμψη γύρω στα εξακόσια μέτρα, τώρα δεν ξέρουμε τι γίνεται. Διάφορα γράφονται. Δεν υπάρχει και δε γίνεται η εκταμίευση όπως θα έπρεπε για να τελειώσει το έργο γρήγορα. Ρωτάμε τι θα κάνετε και αν θα γίνει η εκταμίευση των οφειλομένων χρημάτων». Απαντώντας ο υφυπουργός χαρακτήρισε κατανοητό το ενδιαφέρον των βουλευτών από την Πελοπόννησο, «γιατί πράγματι η Πελοπόννησος έχει στερηθεί βασικών αναπτυξιακών υποδομών και οι δύο αυτοκινητόδρομοι της δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα». Αναφερόμενος στο δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Τσακώνας, παρουσίασε τα συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και εξέφρασε την ελπίδα ότι μέσα στο 2011 θα φθάνει ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα και θα έχει ολοκληρωθεί η γέφυρα Τ4 στο σημείο της κατολίσθησης. Παρατήρησε όμως ότι μπορεί η κατολίσθηση να σημειώθηκε το 2003, όπως ανέφερε ο κ. Λαμπρόπουλος, «αλλά το συγκεκριμένο έργο έχει κακοδαιμονία από τη μελέτη. Η μελέτη έγινε το 1991-1992. Τότε δημοπρατήθηκε, δόθηκε σε χρήση στις αρχές του 2000 και το 2003 έγινε η κατολίσθηση. Το συμπέρασμα είναι ότι, όταν έχουμε κακές μελέτες, έχουμε κακές δημοπρατήσεις και άσχημα αποτελέσματα. Μόνο που δεν έβαλε μυαλό το Δημόσιο σε αυτή τη διαχρονική του ευθύνη, τη διακυβερνητική του ευθύνη και όταν ήρθε να μελετήσει και να δημοπρατήσει το μεγάλο πρόβλημα της κατολίσθησης και έκανε τη σύμβαση του 2006, επανέλαβε σχεδόν τα ίδια λάθη. Γι’ αυτό από τότε έχουμε προβλήματα και συνεχείς παρατάσεις και, βεβαίως, αυξήσεις του προϋπολογισμού». Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι όλα τα θέματα που υπήρχαν έχουν ξεπεραστεί, και επισήμανε: «Δε δημοπρατούνται έργα και ειδικά τόσο σημαντικά έργα χωρίς απόλυτη ωριμότητα και προετοιμασία, ούτε για προεκλογικούς λόγους ούτε για άλλες σκοπιμότητες. Το πολιτικό σύστημα έχει πάρει, φαντάζομαι, αυτό το μάθημα».
Πηγή: εφημερίδα Θάρρος
Από καταγγελίες προκύπτουν οι μεγάλες υποθέσεις φοροδιαφυγής
Πριν από 1 ώρα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου