Έχουμε δηλώσει πολλές φορές πως δεν θέλουμε να ασχολούμαστε με την πολιτική μέσα από αυτό το blog, αλλά οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται. Διαβάζουμε το πρόγραμμα του Υποψηφίου Περιφερειάρχη Πελοπονήσσου και νυν Νομάρχη Μεσσηνίας κου Δ. Δράκου:
''Για να έχουμε ανάπτυξη μέσα από τον ιδιωτικό τομέα πρέπει να φτιάξουμε αξιόπιστες και χρήσιμες υποδομές. Εκεί πρέπει η Περιφέρεια να επενδύσει τα χρήματα των πολιτών, όχι σε δαπάνες λειτουργικές που δεν έχουν κανένα αντίκρισμα, κανένα αντισταθμιστικό όφελος. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να συνδέσουμε τις πιο απομακρυσμένες περιοχές με τις πρωτεύουσες των πέντε νομών, ώστε να μπει η Πελοπόννησος για τα καλά στον χάρτη των κύριων μεταφορικών αξόνων της χώρας και των διευρωπαϊκών δικτύων. Σχεδιάζουμε την κατασκευή νέων οδικών αξόνων και γεφυρών στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, τοποθετώντας σε προτεραιότητα τα παρακάτω: Οδικός Άξονας Αρχαίας Νεμέας-Μυκήνες (Δερβενάκια), Σύνδεση του νέου Μυκηναϊκού δρόμου με το Άργος, Σχεδιασμός και υλοποίηση ανατολικής παράκαμψης Άργους, Οδικός Άξονας Ναύπλιο - Λυγουριό - Επίδαυρος, Οδικός Άξονας Ναύπλιο - Πυργιώτικα κτλ κτλ κτλ...'' δείτε εδώ
Καλά δεν περιμέναμε να αναφέρουν το δρόμο Βάλτας - Γαργαλιάνων, αλλά καμία αναφορά δεν γίνεται στους δρόμους της περιοχής μας Γαργαλίανων - Φιλιατρών, Κυπαρισσίας - Φιλιατρών και του δρόμου καρμανιόλα Φιλιατρών - Μαράθου! Προφανώς αυτά τα έργα είναι όλα δρομολογημένα.... Θα μας πείτε ο Τατούλης τα αναφέρει; Όχι, αλλά ο Τατούλης δεν ήταν 13 χρόνια Νομάρχης Μεσσηνίας...
Στ. Κασσελάκης: «Κίνημα Δημοκρατίας» το όνομα του νέου κόμματος
Πριν από 2 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου