Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις είναι οι περιπτώσεις που τα τρένα - όχι μόνο τα ρέιλμπας πλέον, αλλά και τα Ιντερσίτι και τα Μαν - «σφηνώνουν» στη διαδρομή τους από την Τρίπολη στην Καλαμάτα. Τα δύο νέα προβληματικά σημεία - αφού η σήραγγα στο Ισσαρη... πάλιωσε πια - εντοπίστηκαν στο Καλογερικό και στα Παραδείσια, εκεί που η σιδηροδρομική γραμμή υπογειώνεται για να περάσει κάτω από το νέο εθνικό δρόμο Τρίπολης - Καλαμάτας. Η κατάσταση πλέον τείνει να γίνει εξωφρενική, καθώς στην πρώτη από τις δύο νέες περιπτώσεις, τα τρένα περνούν «στον πόντο» και μόνο με ελάχιστα χιλιόμετρα, ενώ στη δεύτερη «βρίσκουν» στο τσιμέντο της υπόβασης του αυτοκινητόδρομου. Αμεση και σοβαρότατη συνέπεια βέβαια των παραπάνω είναι ότι τα τρένα υποχρεώνονται να σταθμεύουν στην Τρίπολη, αφού αδυνατούν να προσεγγίσουν για συντήρηση στην Καλαμάτα, όπου λειτουργεί το μοναδικό μηχανοστάσιο του ΟΣΕ για μετρική γραμμή.
Πηγή: εφημερίδα Ελευθερία
Σχόλιο: Για λάθος λίγο δύσκολο ακούγεται, μάλλον θέλουν να αγοράσουν καινούργια τρένα και μας το φέρνουν γλυκά...
27 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου